Πνευματικά δικαιώματα δεν υπάρχουν. Οι ιδέες πρέπει να κυκλοφορούν ελεύθερα. Άρα...
... η αντιγραφή όχι απλώς επιτρέπεται αλλά είναι και επιθυμητή, ακόμη και χωρίς αναφορά της πηγής!

Η γλώσσα κόκκαλα τσακίζει

- "Ο λόγος που μ' άφησες έξω από την υπόθεση", είπε ήσυχα, "ήταν ότι νόμισες πως η αστυνομία δεν θα πίστευε ότι σκέτη περιέργεια μ' έσπρωξε να κατέβω εκεί κάτω χτες το βράδυ. Θα υποψιάζονταν ίσως ότι είχα κάποιον ύποπτο λόγο και θα με σφυροκοπούσαν μέχρι να σπάσω".
- "Πώς ξέρεις αν δεν σκέφτηκα το ίδιο πράγμα;"
- "Οι αστυνομικοί είναι κι αυτοί άνθρωποι", είπε ξεκάρφωτα.
- "Έχω ακούσει ότι σαν τέτοιοι ξεκινάνε".

[Ραίημοντ Τσάντλερ, "Αντίο, γλυκειά μου", εκδόσεις Λυχνάρι, 1990 (σελ.: 54)]

24 Ιουνίου 2017

Σαββατιάτικα (161) - τα τουρκολάγνα

*** Κεμπάπ, Μενεμέν, Χουνκιάρ μπεγεντί, Κουραμπιές... *** Πώς σχολιάζετε τα όσα γίνονται με την Αγιασοφιά και τους ιμάμηδες του Ερντογκάν; *** Υποθέτω ότι κι εσείς συμφωνείτε πως ένα μνημείο πολιτιστικής κληρονομιάς δεν πρέπει να γίνεται ναός οποιασδήποτε θρησκείας, έτσι; *** Άντε, λοιπόν, να διαμαρτυρηθούμε όλοι μαζί, για να πάψει επί τέλους... *** ...να χρησιμοποιείται ως ναός η Ροτόντα της Θεσσαλονίκης. *** Πάντως, να λέμε πάλι καλά που θέλουν να κάνουν την Αγιασοφιά τζαμί και όχι χαμάμ. *** Από το να κυκλοφορούν εκεί μέσα τα μεμέτια με τις μαλαπέρδες χύμα, χίλιες φορές καλύτερα το κοράνι. *** Για να ηρεμήσετε τελείως, θα σας θυμίσω ότι την Πόλη και την Αγιασοφιά δεν τις έφτιαξαν έλληνες. *** ...Γκιουζλεμέ, Γιαπράκια, Κουμπίρ, Καζαντιμπί... *** Καλύβας: "Η δικτατορία ξεπεράστηκε εύκολα και γρήγορα, ίσως
Δες τσαμπουκά! Σκέψου να μεγαλώσεις, εφέντη μου!
γιατί υπήρξε ένα μικρό διάλειμμα δίχως μεγάλη σημασία." *** Δικτατορία άνευ σημασίας, Στάθη; *** ΕΑΤ-ΕΣΑ, εξορίες, Πολυτεχνείο, Κύπρος, Παναγούλης, Μουστακλής κλπ κλπ στα παπάρια μας δηλαδή; *** Αυτό που ο Καλύβας μιλάει για ιστορική έρευνα και εννοεί τις παπαριές που κατεβάζει η κούτρα του, πόσο προχώ; *** Καλύβας: "Δεν θα χαρακτήριζα τις υποθετικές μου εικασίες ως θεωρία." *** Τώρα μας γάμησες, ρε μαλάκα Στάθη. *** Πατέρα, πέθανες νωρίς. *** Θα χαιρόσουν αν έβλεπες από τι γλίτωσα που δεν πήγα στο Γέηλ για σπουδές. *** ...Μπουρεκάκια, Μπαλίκ Εκμέκ, Πιλάφι, Χαλβάς... *** Πώς σας φάνηκε η συγκέντρωση των "Παραιτηθείτε"; *** Σεισμός, έτσι; *** Το πώς δεν συγκινήθηκε κανείς για να παραιτηθεί παραμένει ανεξήγητο. *** Χοντρόπετσοι, κύριο Μουρούτι μου... τι να πεις; *** Πολύ μου άρεσε η κυρα-Σοφία, που συνόψισε τους λόγους παραίτησης των συριζαίων σε δυο λόγια: *** "Τα κορίτσια μου πάνε σε ιδιωτικό σχολείο (...) γιατί να πληρώνω φόρους για το παιδί του διπλανού που δεν έχει λεφτά;" *** Φιλόσοφος η μανδάμ! *** Αμ δεν φταίει αυτή η καριόλα. *** Φταίει εκείνος που είπε να βάλουμε τα όπλα παρά πόδα και μετά ξεχάστηκε και μας άφησε να ξεροσταλιάζουμε. *** Υπάλληλος στα ΕΛΤΑ είπατε πως είναι η κυρα-Σοφία; *** Ε, τότε λάθος μου, δεν είναι καριόλα, χοντρομαλακισμένη είναι. *** ...Μαντί, Ντονέρ, Καβουρμάς, Ισλί... *** Μαρινάκης: "Οι διαστάσεις της εις βάρος μου μεθοδευμένης, κατά τρόπο κυνικά ωμό, σκευωρίας, καθημερινά μεγεθύνονται." *** Για να σε χωρέσει, Πέτρο μου. *** Εμείς φταίμε που το σουλούπι σου είναι φτιαγμένο για βρομοδουλειές σκευωρίες XXXXXL; *** Α propos, υπάρχει κανείς που δεν έχει πειστεί ακόμη ότι το Noor1 μετέφερε λουκουμόσκονη και όχι ηρωίνη; *** Ρε σεις, σοβαρολογείτε όταν λέτε πως ήρθε ο Γουίλ Σμιθ στην Ελλάδα και πήγε να μαζέψει σκουπίδια στις παραλίες; *** Και ο Κωλόχαρτος γιατί του έδωσε συγχαρητήρια; *** Επειδή δεν μάζεψε κι αυτόν; *** Αλήθεια, συμπλήρωσαν 15 χρόνια μαζί Άδωνις και Ευγενία; *** Να τα
Αναψυκτικά σε φακελλάκια. Πρωτοπορία 1950!
κατοστήσετε, παιδιά! *** Πάντως, Άδωνί μου, αυτό που λένε "βρες γυναίκα να καθαρίσει το μυαλό σου" δεν βλέπω να έπιασε σε σένα. *** ...Σαρμάδες, Ντολμαδάκια, Λαχματσούν, Ταβούκ κιοκτσού... *** Βίλντερς: "Οι έλληνες τρώνε τα λεφτά σε σουβλάκια και ούζα." *** Βρε μαλάκα, συνεννοήσου πρώτα με τον Γερούν, να λέτε τα ίδια. *** Σε σουβλάκια και ούζα τα τρώμε ή σε ποτά και γυναίκες; *** Και για νά 'χουμε καλό ρώτημα, πού θα έπρεπε να τα τρώγαμε; *** Στο χρηματιστήριο; *** Άντε ρε πηδήξου με κανέναν ναύτη, να δροσιστεί ο κώλος σου καλοκαιριάτικα. *** Πιστεύετε κι εσείς ότι πρέπει να αναλάβουν ιδιώτες τα σκουπίδια για να μην ξαναϋπάρξει πρόβλημα; *** Και πώς είσαστε σίγουροι ότι επί ιδιωτών δεν θα απεργούν οι εργαζόμενοι;  *** Επειδή θα απολαμβάνουν άριστες συνθήκες εργασίας και θα είναι και καλοπληρωμένοι; *** Τσεκ-απ πότε κάνατε τελευταία φορά; *** Διορθώστε με αν κάνω λάθος αλλά οι συμβάσεις ορισμένου Α χρόνου δεν γίνονται για δουλειές που θα τελειώσουν σε ορισμένο Α χρόνο; *** Σωστά δεν τα λέω; *** Οι σκουπιδιάρηδες γιατί προσλαμβάνονται με τέτοιες συμβάσεις; *** Τελειώνει ποτέ το μάζεμα των σκουπιδιών; *** ...Κοκορέτσι, Φριγαδέλι, Λουκούμι, Μπακλαβάς... *** Έχω και τον μαλάκα τον συνάδελφο να μου την χώνει: "Ο Δήμος γιατί δεν κάνει κάτι γι' αυτή την κατάσταση;" *** Βέβαια, όταν τον ρωτάω "τι θα έπρεπε να κάνει, κατά την γνώμη σου;" ξύνει την καράφλα του. *** Πώς δεν έχει βγει ακόμη ο Πορτοσάλτες με πρόταση να αναλάβει ο στρατός την αποκομιδή, απορώ. *** Άρη μου, είσαι καλά; *** Πορτοσάλτες: "Ιδιωτικοποίηση των υπηρεσιών καθαριότητας, θα εξασφάλιζε θέσεις εργασίας." *** Ουφ, ησύχασα, καλά είσαι. *** Δηλαδή, να διώξουμε τους εργαζόμενους στους δήμους για να εξασφαλίσουμε θέσεις εργασίας στους ιδιώτες; *** Μπράβο, Άρη! *** Η μαλακία που σε δέρνει είναι άψογα στην υγεία της. *** ...Χαμσί, Κεφτέδες, Ιμάμ μπαϊλντί, Κανταΐφι... *** Δημοτικό σχολείο στην Πάτρα οργάνωσε εκδήλωση "Survivor Camp" με καλεσμένη την Δάρρα. *** Στο
Ακόμα αναρωτιέστε πώς φτάσαμε εδώ που φτάσαμε;
Κιλκίς ποδοπατήθηκαν για να βγάλουν σέλφι με την Κολλιδά. *** Κι εσείς ακόμη ελπίζετε σε ένα καλύτερο αύριο, ε; *** Ωρέ μνημόνια ώσπου να φυτρώσουν παγόβουνα στην Σαχάρα! *** Λοβέρδος ο Γιάννης: "Ο Νίκος ο Μιχαλολιάκος, που τον ξέρω καιρό, μου είναι συμπαθής ανθρώπινα, ιδεολογικά διαφωνούμε." *** Και ο Χίτλερ συμπαθής ήταν, Γιάννη μου. *** Με τα καλαμπούρια του, με την ζωγραφική του, με το μουστακάκι του... συμπαθέστατος. *** Έλα, πες την αλήθεια, εκτός από κιλά έχασες και μυαλά, έτσι; *** Γκιουβέτσι, Κιουνεφέ, Ρεβανί... *** Αυτό που κάποιοι ανακάλυψαν ότι στα πανεπιστήμια πουλιέται μπάφος, πολύ με διασκέδασε. *** Παιδιά, από βδομάδα να ανακαλύψετε και τις λάσπες. *** Πάντως, μου άρεσε που ζήτησαν την παρέμβαση της αστυνομίας. *** Όσο να πεις, περισσότεροι πωλητές ίσον μεγαλύτερος ανταγωνισμός ίσον καλύτερες τιμές. *** Βρε Θανάση, τι παναπεί δεν κατάλαβες ότι το τσιγάρο που σου έδωσαν ήταν μαύρο; *** Αφού το βλέπεις να γυρνάει, αγόρι μου, τί θα είναι; *** Το βάζο με το γλυκό του κουταλιού γύρναγε τα παλιά τα χρόνια. *** Πάω για τσιγάρα, βλέπω καινούργιες μπύρες στο ψυγείο, ρωτάω είναι καλές, μου λέει ο περιπτεράς ναι, του λέω βάλε δέκα να τις δοκιμάσω. *** Τι γελάς, βρε χάχα; *** Είσαι κι εσύ από εκείνους που θεωρούν "οικογενειακές" τις συσκευασίες παγωτού ενός κιλού; *** Μιζέρια παντού, ρε
Ευτυχισμένα χρόνια
γαμώτο... *** Σουτζούκι, Παστουρμάς, Μουχαλεμπί, Καϊμάκι... *** Δεν ξέρω τι λέτε για την Αγιασοφιά και τους τούρκους αλλά το ιστολόγιο σας έδωσε μερικούς πολύ καλούς λόγους για να εκτιμήσετε τις παραδόσεις των γειτόνων μας. *** Ποια γνώμη έχετε για την "σολογαμία"; *** Εγώ έχω μπερδευτεί με τόσα που άκουσα. *** Αν το αντίθετο του πολυγαμικού είναι ο μονογαμικός, ο σολογαμικός ποιος είναι; *** Μάλλον αυτός που μέχρι τώρα λέγαμε μαλάκα. *** Ρε τι σκέφτονται κάποιοι για να αποφύγουν τις δεσμεύσεις! *** Αν παρά το "εφέντη" της λεζάντας, είδατε κοριτσάκι στην πρώτη φωτογραφία, τι να πω; *** Κοριτσάκι με το εκ γενετής αετίσιο βλέμμα τού Κεμάλ Ατατούρκ δεν έχω συναντήσει ποτέ. *** Για το τέλος, διάλεξα μια σπάνια φωτογραφία του 1923, που δείχνει τον Κεμάλ με την θετή του κόρη Σαμπιχά Γκιοκτσέν, η οποία έμελλε να γίνει το 1937 η πρώτη γυναίκα πιλότος στον κόσμο που πήρε μέρος σε στρατιωτική επιχείρηση. *** Όχι, μην ανησυχείτε για την σημερινή μου τουρκολαγνεία και δεν σκοπεύω να σας καληνυχτίσω υπό τους ήχους κάποιου αμανέ. *** Διαλέγω ένα από τα -κατά την γνώμη μου, πάντα- σημαντικώτερα ροκ άλμπουμ, το οποίο κυκλοφόρησε πριν 50 ακριβώς χρόνια. *** Για χατήρι σας, λοιπόν, βάζω στο πλατώ το Forever Changes των Love. *** Από το μοναδικό "Alone again or" που ανοίγει τον δίσκο, θα μου πείτε αν έχω δίκιο που θεωρώ αυτό το άλμπουμ στολίδι της δισκοθήκης μου. *** Ακούστε ολόκληρο το άλμπουμ και απολαύστε ένα εξ ίσου υπέροχο σαββατοκύριακο! ***

5 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Τέντι, ρισπέκτ, που λέμε και στο χωργιό μου.
Με τρομάζει (;) που 'γω ο ανένταχτος κάποιες φορές ταυτίζομαι αρκετά με τη σκέψη σου, κομματικός ων (συ).
Άψινθος

Unknown είπε...

ΑΦΟΥ ΑΠΟ ΠΡΙΝ ΝΑΟΣ ΗΤΑΝ.

ΘΕΡΣΙΤΗΣ

ΓΕΙΑ ΣΑΣ

teddygr είπε...

@ Άψινθος

Ταυτιζόμαστε, ε; Άρα σ' αρέσει κι εσένα η τουρκική κουζίνα! **γέλια**

Ανώνυμος είπε...

Ως λογιστης που ειμαι ηθελα να σε ρωτησω τι δουλεια κανεις. Λογιστης η εφοριακος; να ξερω αν θα σε λυπηθω η θα σε βρισω; Βασιλης

Ανώνυμος είπε...

Εύγε Θοδωρή μέ τίς μουσικές επιλογές σου.Θεωρώ ότι τό "Forever Changes", πρέπει νά είναι μέσα στά δέκα σημαντικότερα L.P.s τής Ρόκ μουσικης.....Π.Γ.